Heidi en Manu in het nomadenleven

Reismee naar kalyvitis.com

Als eerste willen we iedereen een fantastisch, spetterend maar vooral een gelukkig en gezond 2012 wensen!!!!!

We hebben ons de laatste maanden een slag in de rondte gewerkt om ons concept Kalyvitis vorm te geven. De huisjes zijn bijna klaar en zo ook onze website http://www.kalyvitis.com/.

Voor deze keer willen we jullie dan ook vragen om naar onze site af te reizen. Er valt heel wat op te lezen en te zien. We zijn erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Als jullie tips en/of adviezen hebben voor de site en/of het concept, stuur dan gerust een berichtje via de website. Alle reacties zijn welkom!!!! Voor degenen die helemaal enthousiast zijn geworden van ons concept, reserveren kan ook! Alle reismee lezers krijgen sowieso een vriendenkorting!

Groetjes en op wat voor manier dan ook, tot ziens!

Heidi en Manu

http://www.kalyvitis.com/

N.B. na alle bouwperikelen wil ik graag weer verhaaltjes gaan schrijven. Ik krijg nog genoeg inspiratie in dit zonnige land dat misschien bijna uit de euro kukelt. Een jaar wachten voor een verzekering, scholen die beginnen maar nog geen leraressen hebben, gratis winkelen, twee geitjes aanschaffen voor ons concept en échte Kalyvitis geitenkaas maken. Schrijfvoer zat wat mij betreft. Ik weet alleen nog niet of ik het via onze nieuwe website doe of gewoon via deze site. Maar dat laat ik nog weten. Heidi

Reacties

Reacties

Corrie Krijger

Hé !! Komt de nieuwe Libelle binnen, staat er een stukje "weg uit Nederland" Leuk, jullie verhaal. Jammer dat jullie website er niet bij is vermeld.
Dus Libelle wordt ook op Kreta gelezen.
Verder alles goed? Hier gaat alles z'n gangetje. Varken of lam aan 't spit is nog steeds populair.
Groetjes van Dick en Corrie

Gert Dekker

Hé die Heidi en Manu,
Lukt het een beetje met de bijtjes en olijfjes.
Benne de uusjes a klear ?

monique Kuipers

Hoi Heidi en Manu, Fred en ik willen bij jullie langskomen een paar dagen tussen14 en 19 oktober...is er dan nog een huisje bij jullie vrij of een leuk onderkomen in de buurt??? ik hoor het graag van jullie groeten, Monique

tante Rini van der Kroon

hoi Heidi en Manu.
heerlijk jullie honing die kun je in nederland niet kopen
wat een mooie vakantiehuizen hebben jullie.
heb jullie emailadres niet meer dus brobeer ik het zo groetjes tante rini van der Kroon.

R van der Kroon

hoi daar ben ik weer.
nu weet ik hoe het zit met de bijen geweldig.
heb alles bekeken van jullie en gelezen.
hard werken zo te zien PETJEaf hoor. liefs tante Rini.

Lenie

Hallo Heidi
Ik was aan het zoeken op internet en kwam deze verhalen tegen,heel leuk.Maar nu een vraagje ben jij Heidi uit Amsterdam zuidoost waar ik al een hele tijd op zoek naar ben.Wat zou ik dat leuk vinden.
Groetjes Lenie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!