Heidi en Manu in het nomadenleven

De stekker eruit en bedankt!

Hallo allemaal,

Dit keer geen verhaaltje maar een berichtje. Als eerste wil ik de lezers die vlug bij de ‘Gezinsuitbreiding!' waren, even (voor de zekerheid) doorgeven dat de foto's over het bijen houden er nu ook op staan. Het leek of ik de kluts kwijt was (bijen maken honing geen wijn...), maar ik was nog niet klaar met het downloaden van de foto's toen de elektriciteit uitsprong. Ja...We zitten op Kreta! Hier trekt de elektriciteitscentrale soms gewoon de stekker eruit. En dan zitten duizenden mensen een paar uur zonder stroom. De slager kan zijn vlees niet meer afwegen, de cafeneio geen espresso meer zetten, en thuis ben je bevrijd van stofzuigen, tv kijken en dus je computer..... Afijn, het voordeel is dat je altijd weer blij bent als alles weer aanspringt! Dus wie onze nieuwe huisgenoten heeft gemist, kan ze alsnog spotten!

Tevens wil ik ook kwijt hoe geweldig wij het vinden dat jullie blijven lezen en reageren. Ondanks dat de verhaaltjes niet echt consequent komen, zijn we niet van plan te stoppen aangezien er nog heel wat inspiratiebronnen aankomen... Liefhebbers van olijfolie en honing kunnen straks in ieder geval hun vingers aflikken! en....((primeur) we vertrekken deze winter naar Zuid India. We gaan daar twee maanden rondtrekken... met de fiets. Dus nieuwe verhalen en nieuwe foto's!!

Nogmaals heel, heel, heel erg bedankt voor jullie interesse en leuke reacties!!! Het doet ons goed!!

Groetjes uit zonnig (sorry...) Kreta,

Heidi en Manu

Ruud en Annet

Hi
Ziet er erg goed uit daar maar zoveel huisdieren??
Is dat fietsen wel een goed idee voor Manu daar wordt hij wel moe van en als hij al moeite heeft met een boek. Hier alles z"n gangetje druk druk veel liefs en geluk in de toekomst maar als ik zie (zeker met erg veel plezier) hoe het jullie gaat komt dat wel goed.

Groetjes
Ruud en Annet

Tonny van Uden

Hoi Heidi en Manu,

Wij vinden het erg leuk om via deze site jullie toch te blijven volgen en we genieten van de leuke verhalen.
Veel succes met de bijen en de honing op Kreta en te gek dat jullie naar India gaan. Heel veel plezier en geniet van jullie prachtige leven. En die zon komt hier ook wel weer.

groetjes Hans Tonny en Bram

Vicky

Wat stoer: bijen houden! Onlangs heb ik honing vers van de raten in Zwitserland gegeten en dat was echt heel lekker... Wat een rare ervaring had ik net. Ik keek op internet bij een vacature (altijd leuk om te weten wat er op de markt is) en daar stond dat je contact op kon nemen via Randstad met Heidi Kroon. Huh?! Toch eens even op de site van Heidi en Manu kijken. Tot mijn schrik zag ik: gezinsuitbreiding en de stekker er uit en bedankt. Ik dacht die zijn terug naar Nederland...! Tot ik de stukjes las en helemaal gerustgesteld werd, ook toen ik ergens las (en diep in mijn geheugen kwam het weer boven) dat je Heidi van der Kroon heet!
Wat zien jullie er (behalve in je bijenpak) lekker zongebruind uit.... Veel plezier met alles!
Groet, Vicky (smw, uit een vorig leven)

Dick en Corrie

We wensen jullie een hele goede reis en sterkte met het fietsen. We blijven jullie reisverslagen lezen en genieten ervan. Wij zijn net terug uit Australié en hebben ook erg genoten van de zon en de natuur en natuurlijk van onze familie, die daar woont.
Groetjes de slager van Wolphaartsdijk.

Pascal en Danielle

Wij wilden even doorgeven dat er in jullie voormalige huis een bewoner bij is gekomen. Zijn naam is mitchell van der plasse (asl ik me niet vergis) en zover wij weten helemaal gezond.

Is het nog lekker warm daarzo, hier ligt sneeuw vandaag.....

Groetjes
Pascal en Danielle

Johan, Linda & Jasper

Lieve vrienden,

Vanaf deze plek voor jullie en de familie een spetterende mooi nieuwjaar gewenst!
Mogen jullie weer mooie nieuwe reizen maken!

Veel liefs vanuit Nederland,
Johan, Linda en Jasper

charles et sophie

Chers "petits indiens". Nos meilleurs voeux pour cette nouvelle annee. Que tous vos reves se realisent. Nous attendons avec impatience vos premiers recits. Mes "devoirs de vacances" avancent et seront prets a votre retour. Nous vous embrassons bien fort tous les deux. Charles et Sophie

Bram en Klazina

Fijn dat je laat weten of dat jullie ons kaartje hebben ontvangen, want dat weet je maar nooit, toch?
Verder wensen wij jullie nog veel fietsplezier en kijken wij uit naar de verhalen over de avonturen die jullie zeker en vast weer hebben beleefd en naar aanleiding van de foto's.

Erwin en Gina

Wow, wat weer avontuurlijk en vooral sportief. Goed begin van het nieuwe jaar.

Geweldig om te zien dat jullie zo genieten. Prachtige foto's.

Heel veel (fiets)plezier!

Groeten,
Erwin en Gina

charles et sophie

Chers petits indiens !!!! Ce petit mot est pour vous souhaiter un bon retour au bercail. Nous attendons vos impressions avec impatience. Gros bisous a tous deux

Sabrina & Frank

Hey Heidi and Manu - ca va bien? Did u have a safe journey home from India? I think we had a fantastic evening in Palolem....Greetings from Germany!

John en Pia Glas

Al een tijd niets gehoord!
Zijn jullie al terug uit Zuid-India of zijn jullie doorgetrokken. We zijn erg benieuwd
Het ga jullie goed!
warme groet van ons